Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skrämmande videoanalys av Sverige

I följande film har Affe beskrivit hur dagens invandringspolitik förändrar demografin i vårt land.

Om detta kan man tycka olika saker, men en sak vi alla kan vara överens om!

Det gamla Sverige är på väg bort, ska vi omfamna det nya Sverige?







mvh Ceasar

dn, dn, dn, dn, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, dn, dn, dn, exp, exp, exp, exp, exp, exp, ab, ab
ab, ab, ab, ab, ab, gp, gp, gp, gp, hd

dn, dn, dn, dn, dn, dn, dn, dn, dn, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd, svd
ex, ex, ex, ex, ex, ex, gp, gp, gp, gp, gp, gp, hd, hd, hd, ek, ek, ek

Kommentarer
Postat av: lena

problemet är väl inte invandringen i sig utan att vi snarare ska anpassa allt efter alla andras kulturer?

om invandrare istället fick lov att anpassa sig lite mer till våra traditioner istället för att vi ska anpassa oss efter deras så blir ju inte våra traditioner utrotade.vissa saker kanske man kan kompromissa om men i många fall tycker jag att det gått för långt,jag vill kunna se ansiktet på den jag lämnar mitt barn till under dagen tack.bara som et exempel jag inte vill kompromissa med.lite obehagligt med begravmimgsmusik tycker jag när man skildrar invandringens ökning det känns en aaaning rasistiskt.jag har inget emot invandrare men de ska rätta sig efter samma regler som vi andra .så e det.

2010-09-08 @ 21:54:01
Postat av: Ceasar

Hej Lena,



En invandring av detta slag förändrar alla förutsättningar för att hantera en assimilering av de som invandrar. Jag tyckte faktiskt begravningsmusik är rätt epitet för att ackompanjera att Sveriges befolkning byts ut.



Din önskan om att denna mängd invandrare skall anpassa sig är dessvärre en utopi, inget land klarar av en dylik demografisk förändring utan att stå inför fruktansvärda konsekvenser.



Folkpartiet brukar sprattla till ett par veckor före valen och ta en och annan symbolfråga som tex att du vill kunna se ansiktet på den du pratar med. Har du någonsin varit med om något annat?



Burka debatten är en oerhört perifer frågeställning anser jag i förhållande till det dagliga våldet såsom misshandel, våldtäkter etc etc.



Är det fel att tycka att en av de bästa sakerna med Sverige är Svenskarna?



2010-09-08 @ 22:11:13
URL: http://sverigefidelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0