Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mångkulturellt facit för Sverige

Framför mig på bordet ligger nu den tryckta sammanfattningen av vitboken. Vitboken är en sammanställning av www.vitbok.se som innehåller sammanlagt över 700 sidor.

Handlingen kan sägas vara en historiebeskrivning över den politik och de skeenden i Sverige som lett fram till dagens situation i vårt sk mångkulturella samhälle.

Det är med glädje jag kan säga att jag aktivt bidragit till boken, då främst med ekonomiska bidrag för att boken slutligen nu kan släppas.

Istället för att skriva så mycket så lyssna ock kika själva. Det är Jan Milld själv som producerat dessa videosnuttar över innehållet i hans samtidsbeskrivning.












Köp boken för att stödja att fler nås av fakta i dessa förbjudna frågor!

Kontakta Jan Milld!

/Ceasar
svd, svd, dn,dn, dn, dn, expressen

aftonbladet, dn, dn, dn, dn, dn, svd, svd, svd, gp, gp, gp, gp, dt, svd, svd, svd, svd, dn, dn, dn, dn, dn, ekuriren, gp, gp, gp, gp, gp, gt, kt, kt, sydsvenskan

Kommentarer
Postat av: Stefan

Stötta Jan Millds tabloidprojekt av vitboken - fler utdelare behövs liksom mer pengar för en större upplaga. Se vitbok.se

2010-07-12 @ 04:23:46
Postat av: Marie

Stoppa invandringen till 99% !

Sverige kan inte vara hela världens socialbyra, och det har gått för långt nu!

2010-07-15 @ 23:26:21
Postat av: Svensson

Det var en fågel som sket på min fönster!! Den var säkert invandrare.

2010-08-08 @ 07:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0